31 października 2016

Nowości z Rosewholesale

Paczka dotarła w ekspresowym terminie 2 tygodni. Wszystko starannie zapakowane. Zapraszam do oglądania!

1. Bluza z modnym wiązaniem na dekolcie. Ma piękny różowy kolor. Rozmiar S.
bluza --> tutaj
2. Mój pierwszy bomber. Jestem z niego bardzo zadowolona. Ma piękny kwiatowy wzór. Rozmiar S.
bomber --> tutaj
3. Czarna bluzka z efektownymi wycięciami na ramionach. Lepiej prezentuje się na osobie niż tutaj na zdjęciu. Jeśli chcecie zobaczyć ją w całości to klikajcie link poniżej lub czekajcie - będzie przedstawiona w następnych postach. Rozmiar S.
bluzka --> tutaj
4. Śniegowce przydadzą się na mroźne dni. Są ocieplane w środku. Rozmiar 38. 
buty --> tutaj

36 komentarzy :

  1. Same cudeńka:) te śniegowce moje ulubione:)

    OdpowiedzUsuń
  2. te śniegowce są boskie! klikam 9.37$, 10.85$, 8.39$, 9.90$ i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bomber wygląda cudnie :) świetne rzeczy :)
    Oczywiście pomogłam i poklikałam :) klik $9.90; $8.39; $10.85; $9.37

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty są super! ♥
    Kliknęłam kochanie :*

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty chyba najfajniejsze, pomagam - 9,37$, 10,85$, 8,39$, 9,20$ :)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne śniegowce ,wyglądają na mega ciepłe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super jest szczególnie ta kwiatowa bomberka! W śniegowcach nie zmarzniesz, to pewne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śniegowce najbardziej wpadły w moje oko!

    Jestem właśnie na etapie poszukiwań podobnych.
    Niestety póki co jeszcze nie znalazłam swoich ideałów :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam bomberkę i też bardzo lubię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely things and a great review!

    If you want us to follow each other, let me know on my blog
    xoxo

    https://badassvampire.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzka jest piękna <3 bomberka także :) charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ale cudna ta rózowa pierwsza bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale buty , genialne ! idealne na zimę

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne ubrania :) Bomberka najbardziej mnie urzekła :D

    Zapraszam: http://behindmyobjective.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. buty i bomberka są cudowne <3
    http://gabrielakitablogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bomberka i buty są świetne:). Fajnie, że możesz nosić bomberkę, u mnie niestety za dużo z przodu;), więc odpada. Pozdrawiam, Renata

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny bomber :) Sama nie mogę się do takiego rodzaju ubrań się przekonać ale u innych bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne rzeczy. Bluza i śniegowce to moi faworyci <3
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne rzeczy masz! A bomber ma świetny print!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bomber'ka wygrywa wszystko - jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie rzeczy mi się podobają,. ale chyba najbardziej buty :) Ach to futerko...

    OdpowiedzUsuń
  22. Super nowości :) Pastelowe kolory są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej spodobała mi się bluza bomber i buty. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śniegowce najlepsze:) Najbardziej mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale te buty są boskie <3! i bluzka mega :D

    OdpowiedzUsuń
  26. super nowości! Śniegowce najlepsze! wyglądają bosko! Widać że ciepłe :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka